Eerste schoolweek - Reisverslag uit Alamsari, Indonesië van Astrid Smit - WaarBenJij.nu Eerste schoolweek - Reisverslag uit Alamsari, Indonesië van Astrid Smit - WaarBenJij.nu

Eerste schoolweek

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

04 Februari 2013 | Indonesië, Alamsari

Lieve mensen,

Na een beetje ziek zijn geweest, heb ik vandaag mijn eerste "schooldag" gehad. Eigenlijk was het meer een introductie.
De hele groep is in 12 klassen onder verdeeld en ik zit in klas 1.
Elke week hebben we Cbl, project management en ook een field trip (die verplicht zijn, al vind ik dat niet zo erg!;)
We hebben 3/4 dagen per week les in onze mooie maar al te warme schooloutfit.
We hebben de introductiedag afgesloten met een drankje bij het zwembad van het hotel. Nu zit ik samen met mijn kamergenoot lekker op het balkon te zonnen!
Wij worden hier als goden aangezien (vanwege de blanke huidskleur), de mensen lachen hier naar je, maken onderdanige gebaren en als we aan het strand zitten staat er een groep Balinezen om ons heen om foto's van ons te maken!
Vandaag hebben we ook uitleg gehad van een surfschool hier op Bali waar we zeker surflessen gaan nemen binnenkort!!
We zitten nu wel in het regenseizoen ookal vind ik dat helemaal niet erg! Overdag is het nog steeds 35 graden en aan het begin van de avond regent het even, maar nog steeds warm.
De foto's zullen snel volgen en ik spreek jullie gauw weer.

Hele dikke kus!!!

  • 04 Februari 2013 - 13:02

    Mambo:

    Wat heerlijk om van je te horen. Ik ben blij dat je je weer wat beter voelt en dat de eerste indrukken goed zijn. Doe een beetje rustig aan met die warme zon, je kunt er immers nog heel lang van genieten :-)
    Tot horens! xxx mam

  • 04 Februari 2013 - 13:44

    Ooo Bert:

    Hey Astrid,

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Fijne tijd daar en pas goed op jezelf. Ik zal je verslagen in de gaten houden de komende tijd.

    Groet,

    oom Bert xxx

  • 04 Februari 2013 - 23:32

    Nicole:

    Hoi As! Lekker hoor: op het balkon in de zon :) en surflessen? Ik ben jaloers haha heel veel plezier daar!! Xx Nicole

  • 05 Februari 2013 - 15:45

    Huub:

    Hallo Astrid,

    Mooi verslag! Krijg de indruk dat het allemaal heel professioneel aangepakt wordt, heel goed. Pas bij het zonnen op de puntjes van je oren, het puntje van je neus en je schouders, ook zonder zon gaat het bruinen daar heel hard ;-)

    Hier sneeuwt het weer bij een 4 graden boven nul, met zo af en toe een zonnetje tussendoor.

    Heb je de "Passer" al gevonden voor de lekkere Indische koekjes en hapjes?

    Bersenang senang, banyak sayang, Huub

  • 10 Februari 2013 - 15:35

    Pap:

    Aan je eerste foto van deze week kan ik zien dat je aardig ondersteboven bent van Bali. Je hebt al heel wat meegemaakt in je eerste vakantie/school week. Dat belooft nog wat voor de komende tijd. Hopelijk volgt je Portemonnee-pakket nu ook snel!
    Tot Skypes
    XXX Pap

  • 10 Februari 2013 - 17:14

    Mambo:

    Hi lieverd,
    Wat een prachtige foto's! Een heel andere wereld, nieuwe mensen, nieuwe ervaringen.
    Je eerste week heb je al weer achter de rug. Nu op de naar de 2e week!
    Pas goed op jezelf poppie!
    Dikke zoen,
    mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Alamsari

Astrid

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 10212

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 16 Juli 2013

Minor event management

Landen bezocht: