Week 7 Thailand - Reisverslag uit Ban Khlong Rangsit Prayunsak, Thailand van Astrid Smit - WaarBenJij.nu Week 7 Thailand - Reisverslag uit Ban Khlong Rangsit Prayunsak, Thailand van Astrid Smit - WaarBenJij.nu

Week 7 Thailand

Blijf op de hoogte en volg Astrid

11 Juni 2013 | Thailand, Ban Khlong Rangsit Prayunsak

Dinsdag heb ik mijn sollicitatiebrief voor Hilton in Londen naar het stagebureau van school gestuurd! Nu nog even wachten op mijn stagebegeleidster en dan word het naar Hilton gestuurd. Ook hadden we weer een client meeting wat wel goed ging. Savonds heb ik nog even voor progress geleerd. De internal client zei tegen ons dat ie woensdag een meeting had dus de feedback wel naar ons zou mailen. Of te wel: woensdag de hele dag vrij om lekker aan school te zitten! Savonds heb ik nog weer even voor progress geleerd. Donderdag hadden we onze CEO meeting wat weer prima ging. Daarna hebben we savonds nog wat voor school gedaan en een beetje op tijd gaan slapen voor de toets.
Vrijdagochtend heb ik het nog even over gekeken en begon de toets om 13.00. Ik had tot 16.00 maar was om 15.30 klaar. Had er opzich wel een goed gevoel over maarja, een toets met 200 vragen weet je het natuurlijk nooit ;-)
Aan het einde van de dag ben ik met Shirley naar Futurepark gegaan met de taxi en Mac Donalds gegeten en naar de film Now you see me gegaan. Was een leuke film!
Zaterdag zijn we om 10.00 weg gegaan naar de chakchucak market en lekker gewinkeld.
Zondag zijn we Siam nog even in geweest, wat rondgedwaald.
Maandag hebben we een busje gepakt naar kanchanaburi. We gingen naar Death Railway station, een treinrails die nog in tact is uit de Tweede Wereldoorlog. Dat was de treinrails wat goederen vervoerde naar Burma. Was wel indrukwekkend om gezien te hebben. We zijn ook nog door het Jeath War Museum gelopen.
We hebben het busje weer terug genomen en savonds hebben we vrij weinig gedaan.
Dinsdag hebben we onze laatste clientmeeting (werd ook eens tijd) gehad. Ging wel weer prima zoals altijd!:-) ik ben ook nog samen met Deborah naar de kapper geweest vlak bij ons appartement wat zeker beviel! M'n haar is gewassen, geknipt, gedroogd en gekruld voor 5 euro!
Aankomend weekend gaan we Bangkok nog wat meer verkennen, volgende week dinsdag hebben we onze eindpresentatie en dan gaan we naar Chiang Mai!
Een hele dikke smakkerrdd! Xxx

  • 14 Juni 2013 - 09:47

    Mam:

    Fijn om weer een verslag van je te lezen. Nog even en je bent weer thuis!!!
    Maak er nog een paar mooie laatste weken van en pas goed op jezelf lieverd!
    x mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Khlong Rangsit Prayunsak

Astrid

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 10209

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 16 Juli 2013

Minor event management

Landen bezocht: