Laatste maand in Nederland - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Astrid Smit - WaarBenJij.nu Laatste maand in Nederland - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Astrid Smit - WaarBenJij.nu

Laatste maand in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Astrid

04 Januari 2013 | Nederland, Leeuwarden

Hier komt ie dan, de laatste maand dat ik in Nederland ben. Nog maar 28 dagen en dan vlieg ik naar Bali voor 10 weken en daarna door naar Thailand waar ik ook 10 weken verblijf. Hier ga ik event management volgen.
Gelukkig ga ik er niet alleen heen, samen met nog 4 meiden vliegen we op 1 februari om 10.30 sochtends vanaf Schiphol.
Heb het visum al aangevraagd, veel shirtjes met korte mouw gekocht, een nieuwe koffer gekocht en alle inentingen zijn m'n lijf ingepompt!
Tijdens mijn reis zou ik hier mijn "reisdagboek" bijhouden. Begin juli ben ik terug en ik hoop dat iemand het gaat lezen zodat ik het niet voor Jan lul ga schrijven! ;-)

Liefs Astrid

  • 04 Januari 2013 - 16:01

    Erik Smit :

    Ziet er goed uit! Groot genoeg? Wel een Astrid kleurtje ;-)
    Heel veel plezier met deze leerzame reis.

  • 04 Januari 2013 - 16:13

    Astrid Smit:

    Ja deze is zeker groot genoeg haha! ;) ben er erg blij mee!!

  • 04 Januari 2013 - 16:13

    Mam:

    Gave koffer! Vanaf het moment dat je bent vertrokken zal ik uitkijken naar je eerste verslag! X mam

  • 05 Januari 2013 - 11:53

    Doldy:

    hey Aostrid, om alvast ook een beetje in jouw stemming te komen gaan we morgenavond Pad Thai maken. En eten. Ben benieuwd of 't lukt en te eten is. Enne .... mag ik je koffer een keer lenen? Echt mooi die kleur!!! xx Doldy

  • 23 Januari 2013 - 12:51

    Opa En Oma Smit:

    We gaan je volgen. Goeie reis! x oma

  • 29 Januari 2013 - 09:27

    Doldy:

    Nog maar een paar nachtjes in dit kouwe kikkerlandje !!!!! IEKKKKKK !!!

  • 30 Januari 2013 - 10:09

    Astrid:

    Jaaa echt super raar!! Zie jullie morgen!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Astrid

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 10248

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 16 Juli 2013

Minor event management

Landen bezocht: