Vierde week Bali - Reisverslag uit Lepang, Indonesië van Astrid Smit - WaarBenJij.nu Vierde week Bali - Reisverslag uit Lepang, Indonesië van Astrid Smit - WaarBenJij.nu

Vierde week Bali

Blijf op de hoogte en volg Astrid

04 Maart 2013 | Indonesië, Lepang

Maandag tm woensdag hebben we weer school gehad. Maandag hadden we een fieldtrip naar een wat toeristische plek, niet zo enorm bijzonder. Dinsdag weer lectures gehad bij het hotel aangezien er een stroomstoring in school was al een aantal dagen. Woensdag hadden we onze eerste "client meeting". Onze tutor was dan iemand van Apple en daar moesten we ons concept aan uitleggen. Ging best goed en heb m'n tweede 7 ook al weer binnen voor participatie voor CBL! Savonds hebben we voor het eerst sushi gegeten wat echt super lekker en goedkoop was!
Donderdag waren we lekker vrij en zijn we lekker aan het strand gaan liggen en beseften we opeens dat we aankomend weekend alweer een maand in Bali zijn!
Vrijdagochtend gingen we raften met school en savonds gingen we uit in Kuta!
Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen, bij het zwembad gelegen en de "zonsondergang" gezien bij Tanah Lot. Helaas was het bewolkt, vandaar dat het tussen aanhalingstekens staat want we zagen dus eigenlijk helemaal niks. Wel hebben we daar rijst op onze voorhoofden gekregen en heilig water over ons heen. Daar doen we het voor! Natuurlijk was m'n grote broer ook jarig zaterdag! Ik heb nog even met het ouderlijk front en natuurlijk de jarige zelf geskypt, jammer dat ik er niet bij kon zijn maar vond het super leuk!!
Zondag zijn we vroeg vertrokken naar Waterbom (waterpark in kuta). Echt heel gaaf! De engste was dat je alleen in een cabine moest gaan staan, cabine werd dicht gemaakt, toen hoorde je 3.………2….……1..........BAM!
Toen klapte de grond onder je weg, viel je verticaal naar beneden, ging je door een looping heen en kwam je in zo'n uitglijbak terecht. Heel gaaf!
Ook hebben we dit weekend onze vakantie (alsof we die nog niet hadden) gepland! Die begint aankomende donderdag tm die zondag de week erna. We gaan naar de Gili eilanden en lombok!
Eerst vrijdag tm dinsdag Gili eilanden en dan tm zaterdag of zondag Lombok!
Ik zal julle zeker op de hoogte houden en de foto's komen deze week er weer op!
Een hele dikke kus!!!! Xxx

• 04 Maart 2013 - 18:01

Mambo:

Wat weer een superverslag. Fijn dat er ook goeie cijfers binnenrollen :-)
    Vakantie! Niet te geloven, wat heerlijk. Alvast heel veel plezier laiverd x mam