week 8 - Reisverslag uit Lepang, Indonesië van Astrid Smit - WaarBenJij.nu week 8 - Reisverslag uit Lepang, Indonesië van Astrid Smit - WaarBenJij.nu

week 8

Blijf op de hoogte en volg Astrid

12 April 2013 | Indonesië, Lepang

Op maandag waren we nog vrij en zijn we aan school gegaan, want vrijdag moesten we ons laatste report inleveren (het script/draaiboek van het event). Het was natuurlijk wel 1 april! We gingen klasgenootjes op hun kamer bellen en gekke nummers laten horen en dan weer ophangen zodat ze niet wisten wie het was.
Dinsdag hadden we onze laatste lecture, surfevents. Klinkt erg leuk, zal het ook vast wel zijn alleen die man die het presenteerde was het totaal niet! Toen hij begon met presenteren dachten we dat het een grapje was, maar hij kon dus echt niet presenteren.. Hierna zijn we weer bezig geweest met ons script.
Woensdag hadden we onze laatste CBL les (ook meteen van onze hele opleiding!) en dit was een client meeting. We kregen feedback op ons vorige report zodat we het script nog konden aanpassen. Wat we meteen erna hadden afgemaakt.
Donderdags was ik dan ook lekker vrij en heb lekker bij het zwembad gelegen! Savonds zijn we nog naar kuta geweest, naar skygarden (onze stamp discotheek) en viaipi, waar een live band optrad.
Vrijdag heb ik het script op school ingeleverd samen met Anouk met de taxi, daarna naar Denpasar geweest naar het postkantoor om een pakketje voor Anouk op te halen en toen zijn we afgezet bij de Macdonalds om vervolgens een cheeseburger te halen.
Daarna zijn we naar het strand gegaan met z'n allen in Seminyak en zijn we uiteten geweest met de vader van Manon. Waar ik m'n eerste rode wijn heb gehad (na 8 week)
Zaterdag zijn Anouk, Shirley en ik voor de verandering weer naar het strand geweest! Savonds om 12 uur zou Anouk jarig zijn dus hebben we weer in de viaipi gezeten met een leuke live band waar een klein kereltje allemaal bier voor ons haalde inclusief een fles wodka en het ging maar niet op. We hadden gezegd tegen het personeel dat ze om 12 uur jarig zou zijn alleen begon het liedje happy birthday al om half 12 en het cupcakje met kaarsje om 10 voor 12. Daarna naar Eikon geweest (waar alle locals komen) en naar skygarden geweest.
Zondags waren we aardig brak maar ik had om 10 uur een meeting met m'n groepje voor onze defense wat we aankomende dinsdag hadden. We hebben de presentatie in elkaar gesleuteld en onze stukjes tekst. We hebben Anouk nog verrast met een grote taart, cadeautjes en ballonnen terwijl ze ook met school bezig was. Om 4 uur hebben we haar gekidnapt in de taxi en zijn we in Seminyak bitterballen gaan eten en daarna naar Kuta door gereden om de beste burgers van Bali te eten! Daarna wilden we de zonsondergang zien alleen hadden we dat moment eigenlijk net gemist. Nog wel lekker nagezeten op het strand en toen de taxi terug naar het hotel gepakt.
Ik had de afgelopen dagen wel een beetje een onrustig gevoel aangezien ik alleen maar op het strand lag terwijl ik ook nog moest leren voor de toets van aankomende maandag..
Maar dit vervolg en meer kunt u lezen in mijn volgende verslag ;)